Retour- en Terugbetalingsbeleid
Niet tevreden met je bestelling? Geen zorgen! Bij Van der Hulst Mode kun je jouw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Volg eenvoudig de stappen hieronder:
1. Neem contact met ons op
Vul ons contactformulier in en vermeld altijd je ordernummer en de reden voor retour. Wij sturen je vervolgens duidelijke instructies voor het retourneren.
Retouradres:
No. 439 Huancheng North Road
Jiangbei District, Ningbo, Zhejiang
Postcode: 315000
Land: China
2. Retourvoorwaarden
Om in aanmerking te komen voor retour:
-
Het artikel moet in originele staat worden teruggestuurd: ongebruikt, ongewassen, met originele labels en verpakking.
-
Indien het product niet in originele staat wordt geretourneerd, behouden wij het recht om het retour te weigeren conform onze algemene voorwaarden.
3. Retourneren/Terugbetaling is niet mogelijk in de volgende gevallen:
-
Als je de verkeerde maat hebt besteld, terwijl er een duidelijke maattabel beschikbaar was.
-
Bij ondergoed of badmode, vanwege hygiënische redenen.
-
Als het artikel na levering is beschadigd door de klant.
-
Wanneer het pakket niet is afgehaald en retour komt.
-
Als het pakket als “geleverd” is gemarkeerd door de bezorgdienst, maar anders wordt beweerd.
-
Als er geen bewijsfoto van een defect wordt aangeleverd binnen 24 uur na ontvangst.
-
Als de klant niet binnen 72 uur reageert op onze retourinstructies.
- Als de klant verkeerde/ontbrekende informatie geeft over het leveradres en de bestelling hierdoor niet geleverd kan worden.
- Als de klant geen track & trace code heeft gebruikt voor het terugsturen van de artikelen.
4. Verwachtingen & Productdetails
Wij doen ons uiterste best om productomschrijvingen, specificaties en foto's zo accuraat mogelijk te tonen. Houd er rekening mee:
-
Kleurverschillen kunnen voorkomen door scherminstellingen. Dit wordt niet beschouwd als een fout.
-
Esthetische voorkeuren (zoals kleurbeleving) zijn geen geldige reden voor retour of terugbetaling.
5. Terugbetalingen
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wij verwerken terugbetalingen binnen uiterlijk 3 werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen. Let op: in sommige gevallen geeft de track & trace (foutief) aan dat een retour is afgeleverd. Wij kunnen uw retour alleen verwerken indien het daadwerkelijk is afgeleverd.
Wat krijg ik terug?
Je ontvangt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief eventuele betaal- en verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Annuleren kan tot 1 uur na het plaatsen van je bestelling, indien deze nog niet is verwerkt. Daarna kan deze niet meer worden aangepast of geannuleerd.
6. Belangrijke aandachtspunten
-
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij het artikel beschadigd is geleverd.
-
Retourzendingen dienen te worden verzonden met een traceerbare verzendmethode. Zonder geldige tracking kunnen wij geen terugbetaling garanderen.
- De klant is zelf verantwoordelijk voor een correct verloop van het retourproces. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele kosten, vertragingen of problemen die kunnen ontstaan bij de douane of tijdens het retourproces.
7. Terugboekingen & Geschillen
Wil je een klacht indienen of overweeg je een terugboeking (chargeback) bij je bank of betaalprovider?
Neem eerst schriftelijk contact met ons op. Wij lossen problemen graag snel en correct met je op.
Als wij binnen redelijke termijn geen oplossing bieden, staat het je vrij verdere stappen te ondernemen.
8. Hulp nodig?
Wij staan voor je klaar! Neem contact met ons op via het 📧 contactformulier.
Met vriendelijke groet,
Team Van der Hulst Mode